Konjac sponge

Det var litt hardt å ta “ansiktet ut av feriemodus” idag, om jeg kan si det. Ingenting er som å gå uten sminke, ah! Men så er det likevel deilig og freshe seg litt opp også da. Men det var virkelig uvant å sminke seg igjen idag, føler det er lenge siden sist . . Så i den anledning har jeg ikveld testet ut litt hudpleie produkter fra The Balm hos Coverbrands. Jeg er jo overhodet ikke flink på kveldsrutiner når det kommer til å fjerne makeup, og rense huden . . Det har jeg aldri vært, men jeg har veldig lyst til å bli flink. For det er jo viktig å ta vare på huden sin på en skikkelig måte. Ikveld testet jeg ut Konjac Sponge, Makeup fjerner – og face cleanser. Konjac sponge : Dette er en 100 % naturlig rensesvamp, som balanserer hudens surhetsgrad, urenheter og oljer. Når man bruker svampen i ansiktet, blir huden lett massért, noe som stimulerer og bidrar til ny cellevekst. I tillegg dyprenser den porene, fjerner urenheter, overflødig fett, bakterier, sorte prikker og tilstoppede porer. I tillegg er konsistensen skikkelig herlig, litt sånn gummiaktig, myk liten sak. Veldig god og skånsom mot huden synes jeg. Finnes til alle hudtyper. Den skal skylles godt både før og etter bruk, og huden skal masséres i sirkulære bevegelser. Først hadde jeg makeup fjerneren på svampen og fjernet sminken, svampen gjør at det skummer mye og man trenger ikke bruke store mengder av makeup fjerneren (holder lenge da!) Etter sminken var fjernet, tok jeg face cleanser på svampen og renset ansiktet – avsluttet med en god ansiktskrem. Med tanke på hvor lite jeg bryr meg om hudpleie rutiner i utgangspunktet, er nok dette lett en rutine jeg kan venne meg til. Utrolig deilig med den svampen synes jeg, så myk og god. Og nå sitter jeg her med en deilig renhetsfølelse når jeg i tillegg har renset huden min. Hoho! Tommel opp. I tillegg kan jeg tipse dere om at Coverbrands har salg på theBalm skin care nå med -20-70% på alle produkter. Husk, alle theBalm produkter er fri for parabener og andre skadelige kjemikalier! Salget finner dere her. Hvilke hudpleierutiner har dere? Noen dere vil dele? (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg