Kongens Nei // 2

Skjermbilde 2016-09-30 kl. 19.19.11Meg og Espen på Kongens Nei ♥

Før jeg dro til LA var jeg på filmpremieren til Kongens Nei som dere vet, er det noen som har vært på den i mellomtiden? Den var så bra. Jeg ble invitert av filmsjokoladen M. Jeg har fortsatt en hel pose med M sjokolade hjemme, som jeg gleder meg til å komme hjem til. Norsk sjokolade altså, det er noe eget!

Parallelt med galla premieren vi var på, ble det arrangert en annen premiere også. Freia rigget til for visning av filmen på Moen aldershjem i Elverum. Hvor koselig er ikke det? Vi fikk se de på storskjerm, de hadde rigget seg til med mat og vin, hadde pyntet seg, og var så ivrige der de satt. Søtt ♥

Disse eldre menneskene opplevde krigen, men hadde ikke mulighet til å komme til Oslo på selve premieren. Likevel fikk de sett filmen, takket være Freia! De har nå laget en film, som jeg ønsker å vise dere ♥ Den er veldig rørende og koselig.

Jeg kan også nevne at ved å registrere kodene på M-posene kan dere vinne en lukket kinovisning eksklusivt for en vinner og inntil 200 venner + andre premier. Les mer om det her. 

2 kommentarer
    1. Har også sett filmen, veldig fin og tankevekkende.
      Spør forsiktig igjen… Er du i Singapore alene? Har ikke sett på bildene og insta at du er med noen. Ha en fin ferie videre

    2. Hei Lene! Håper du har det fantastisk i Singapore, jeg er veldig misunnelig☺️ Jeg bare satt her nå og tenkte veldig på Halloween og halloweenkostyme, og lurte på om du fortsatt har dine? Og om du eventuelt er interessert i å selge et av dem? Syntes dine var så fine, men de er utsolgt på nettsiden du bestilte fra og på Ebay finner jeg bare slike billige dårlige… kos deg videre❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg