Kokosnøtter og palmesus.

Nå begynner folk å våkne til liv her, vaskedamene vasker og pusser den minste detalj. Her er så mange amerikanere, og så utrolig hyggelige! Det må jeg virkelig si, de liker jeg godt.
Blir avslapping på stranden og bassenget i dag også, utfluktene får vi ta igjen ut i neste uke tror jeg.
Nå skal jeg gå og vekke min kjære, så skal vi nyte en herlig frokost ute. I dag er det skikkelig trykkende varme, så det blir nok myyyye bading i dag, hurra!


Badedrakt fra Bik Bok. Love it.

Og nei, jeg skal ikke sole meg i denne. Hadde blitt fine skiller det, hihih.

Vi snakkes!

Ha en fantastisk dag der hjemme.

Mamma og pappa – vi har det HELT strålende her, hils alle i familien. Savner dere.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg