Køben-antrekk

Jeg elsker å pakke kofferten med ferdig sammensatte antrekk, da har jeg liksom alt på stell før jeg reiser. Skjønner likevel ikike hvordan jeg klarte å pakke 17 kg for en helg likevel! Ha ha … Everytime! Her kommer ihvertfall litt antrekk, det har dere etterlyst ♥

Min absolutte favorittjakke denne sesongen. Jeg simpelthen elsker den.
Jakken er fra Zara, og den kombinerte jeg med mine favorittbukser fra Maud. De er så fine! Og under hadde jeg en grønn “rysje” topp fra By Malina. Den er fin både til hverdags og fest. 

På fredag kjørte jeg rød kjole fra By Malina, jakke fra H&M Trend (kjøpte den forrige uke, så fortsatt i butikk) og mine nye skinnstøveletter fra Zara. De går akkurat til kneet og det synes jeg er veldig fint!

På lørdag kjørte jeg en hvit kjole fra By Malina, kombinert med strappy sandaler fra Asos. Det var ikke så kaldt i København som det er i Oslo heldigvis så det gikk bra ift kulden ♥

Fredagens reiseantrekk var skinnbukser og t-shirt fra Zara kombinert med dressjakke som også er fra Zara og hvite sneakers.

Håper dere har en fin tirsdag girls ♥

34 kommentarer
    1. Åååå Gud som jeg elsker by-malina kjolene❤️ Veldig mye fint, har savnet outfit-postene dine❤️

    2. Så lekker du er. Jaaa, du må poste flere antrekksbilder. Hvilken str. har du i fake fur jakken din fra Zara? Trives med å klikke meg inn på bloggen din. Mvh Randi

      1. Åå så hyggelig å høre Randi, tusen takk 🙂 <3 Det skal jeg gjøre 🙂 Jeg tror jeg tok den i 38! Liker at sånne jakker er litt store 🙂 <3 Ha en fin kveld 🙂

    3. Hvor er blazeren og buksen på nederste bilde fra?
      Du må definitivt ha fler antrekksposter, kanskje 1 gang i uken til å begynne med ikke er så mye å be om. Du var sp flink til det før. 🙂

    4. Åhh bare lekkert ALT sammen!!Såå masse inspirasjon,såå kjekt!:))Håper du lager flere slike innlegg!!:))Ha en Superfiin dag vakre vakre deg Lene!:)

    5. Kan du legge ut ett innlegg hvordan du skal pynte nå i desember? Trenger inspo og du er såå flink!✨

      1. Jo, det skal jeg absolutt gjøre når jeg kommer så langt <3 Blir litt enkel pynting i år tror jeg – men juletreet skal opp <3 + litt andre småting 🙂 Tusen takk for koselige ord! 🙂

    6. Du er smashing ut som alltid! Og så fine klær, ser jeg må få kjøpt lik jakke fra Zara 🙂 Er den kjøpt nylig? Kunne ikke se den ikke i nettbutikken 🙁

    7. Hei vakre Lene:) hvordan er Maud buksen oppi livet? Har så lyst og bestille meg denne buksen men så redd den ikke passer nå siden jeg er gravid, men kan bruke den når jeg er ferdig om 7 uker!

      1. Hei! <3 Den er ganske tight, sitter sånn akkurat, eller jeg har belte på den. Men den er lav på livet 🙂 Men om 7 uker vettuuu da er du god to goo! Elsker den!! Lykke til med fødsel <3

    8. Hei Lene! Du ser så bra ut om dagen! Hadde vært gøy med en hår og sminkevideo nå mot julesesongen! <3

    9. Kan du linke til skinnbuksen fra zara? Lekkert!! Hva er din favoritt hverdags-foundation?? Oooog kan du plis lage en sminkevideo, du er så fin <3

      1. Hei! Jeg kjøpte den buksen tidlig i høst – så litt usikker på om du får tak i den nå dessverre 🙁 Men de har en lignende (like kort) som denne på H&M trend nå 🙂 Double wear fra Estée Lauder er fin! <3 Elsker den. Tusen takk snille. Det ligger noen ute, så kan jeg nok få laget en til snart ja <3

    10. Hvilken størrelse har du i Maud buksen? Syntes den er sååå fin, og er like høy som deg – men usikker på hvordan den er i str. <3

      Du har såå fin stil!

    11. Hei Lene! Du har jo vært ærlig om at du har silikon, noe jeg synes er kjempebra. Det ser ut som at du har valgt en veldig diskré størrelse som ser kjempenaturlit ut, i motsetning til en del andre bloggere. Jeg er omtrent helt lik som deg i høyde osv, og jeg ønsker et like naturlig resultat. Kan jeg derfor spørre deg hvor mye du har i hvert bryst? Er det riktig å anta ca 250 cc?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg