Klar for kritthvite strender og krystallklart vann.

Hei kjære venner! Jeg må medele at vi har hele 26 grader i skyggen her i Ålesund idag, ny rekord denne sommeren, siden vi knapt har sett solen. Jeg har faktisk ikke badet i havet i hele sommer, uff.. Men så er jeg litt pinglete når det kommer til iskaldt vann også da, hehe.

Nå har vi vært oppe hos mine herlige svigerforeldre, og grillet nydelig indrefilet. Har også begynt å vaske litt klær til turen, så nå begynner pakkingen snart, jippi!
Blir mye Mexico prat på meg nå men det er bare fordi jeg gleder meg sånn! Vi skal på på all inlusive som jeg har nevnt før, det er så deilig det! Gratis brus, is, kaker, alkohol, deilig mat og forskjellige vannsporter er inkludert. Love it.
Jeg sitter og surfer litt og planlegger forskjellige utflukter vi skal foreta oss. Og jeg gleder meg aller mest til turen vi skal ta til Tulum. For et paradis det ser ut til å være.

Ser helt ok ut.. Hehehe.

I tillegg planlegger vi å ta turen til Cozumel, som har verdens nest lengste korallrev, så der må vi jo dra å snorkle litt, snakket litt om å prøve oss på dykkersertifikatet, men jeg tror faktisk ikke jeg tør. Får jo angst bare av tanken. Det holder med maske og snorkel for min del. Hihi. Gleder meg til å blogge for dere fra Mexico, selv om det sikkert ikke blir like mange oppdateringer som dere får mens jeg er hjemme. Skal uansett gjøre mitt beste.

Nei nå skal jeg nyte solen litt til før den forsvinner bak blokkene her.

Blogges etterpå!

Noen som forresten har vært i Tulum eller på Cozumel? Tell me about it.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg