Klar for JAZZ

Nå har jeg kommet meg til Molde. Jeg, Helen og Silje har rigget oss til i huset til Helen’s onkel. Ikveld skal vi på konsert med Sinead O’Connor, Jarle Bernhoft og Røyksopp! Men først har Silje og Helen forlangt indrefilet, baktpotet og gulrotstuing ala Lene. Så nå er jeg i full gang. Om ikke lenge tenker vi og sprette vinflasken! Konserten begynner tross alt snart! Kokken.. Mine vakre piker! Helen og Silje. Dagens outfit.. Skjørt & Topp BIK BOK / Sko Jeffrey Campbell /Klokke herfra (annonse) Snart på tide og hoppe i støvlene, og gjøre seg klar for konsert! Håper dere får en fin fredag :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg