Klar for ferie!

Hei fininger! Våknet tidlig (dvs 07.30) med sommerfugler i magen, kjenner jeg gleder meg til ferie nå. Blir alltid så giret den dagen vi drar, får.ikke.sove.så.lenge . . Så nå har jeg dusjet, og tenkte å lage frokost til en fortsatt sovende kjæreste. Men dere !! Fra 21 grader, sol og sommerfeeling i Oslo – til SNØ (!!??) i Ålesund idag? Så utrolig trist, kaldt og æsj. Jeg har ikke akkurat pakket med meg vintersko eller vinterjakker..  Så gjett om jeg er GLAD for at jeg snart setter meg på flyet til Gran Canaria?! I feel the summer! ( Og dette er sånn ca 1 / 4 del av hva jeg egentlig har pakket . . Lærer aldri, right? ) Vi  har som sagt leid oss noen filmer på iPaden, På eventyr med Tintin og 30 Minutes or Less. I tillegg har jeg selvfølgelig med meg Sex And the City jentene. Har bare 7 episoder igjen, SUKK. . Kos, kos, kos! Hadde tenkt å vise dere bildet på passet, haha – meeeeen nei. Jeg ser ut som en hardbarka kriminell. Jeg leeer! Og til dere, mine fine lesere ønskes en absolutt strålende helg og en GOD PÅSKE. Så skrives vi når jeg kommer hjem! … Tulleeeer! Skrives fra lufta regner jeg med, visst ikke får dere selvfølgelig daglige oppdatering fra varmen! Vil også benytte anledningen til å si GRATULERER med 12 års dagen til verdens fineste, snilleste, godeste og beste lillesøster Oda Sofie. Storesøster er SÅ glad i deg, at ord strekker ikke til! Håper du får en fantastisk bursdag og at mamma og pappa skjemmer bort prinsessa mi. Hasta la vista!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg