Kjøttboller med pesto og parmesan

NY FAVORITT!! Og veldig enkel å lage. Fikk så cravings i går, så måtte bare mekke sammen denne retten. Du trenger ganske enkelt kun dette : Salat (jeg valgte ruccula-blanding) pesto, pinjekjerner, rødløk, kjøttboller, parmesan, salt og pepper.

Jeg blandet først pestoen sammen med salaten, salt og pepper, stekte pinjekjernene lett på panna og varmet kjøttbollene i ovnen. Skjærte rødløk i tynne skiver og raspet parmesanen i skiver på rivjern. Om du ønsker, kan du adde pasta i retten også ♥ MUMS! Og perfekt hverdagskos. Så enkelt og så godt!

Njut! ♥

17 kommentarer
      1. Heia! Jaaa den er under produksjon var jeg tenkt på å si! <3 Det tar litt tid, men håååper ila to uker! Gøy du gleder deg 🙂

    1. Hei Lene <3

      Litt of topic, men jeg vil høre om du fortsatt er fornøyd med kaffemaskinen din med espresso, eller er det sånn at du vil kjøpe deg en ny/annen i fremtiden? Jeg har alltid hatt Dolce Gusto, men hadde vært spennende å prøve espresso, men usikker på om kaffemaskinen du har blir for komplisert for meg. Er det slik at du kjøper espresso-kapsler? Holder espresso-kapslene til å lage en middels/stor kopp kaffe (uten melk)? Takk for svar på forhånd <3

      1. Heia! ÅÅh jeg elsker min! Elsker elsker. Kjøper espressokapsler ja, eller lungo om jeg har gjester som vil ha det. Espresso kapslene er bare til en liten espresso-shot, men jeg pleier å lage dobbel til de som vil ha det. Ellers bruker eg én kapsel og så resten melk som jeg steamer selv, det blir perfekt kaffe latte! Den er helt magisk. Ikke komplisert at all! <3 Jeg håper den aldri blir ødelagt hehe.. 😀

        1. Takk for svar <3 Så bra. Da tror jeg at det blir innkjøp av en sånn til meg selv. Synes Creatista absolutt er den fineste av kaffemaskinene til nespresso, og det har jo litt å si også – hihi <3 Skal også få prøvd oppskriften som du har skrevet ovenfor her, den så råågod ut!

          1. Helt enig! <3 Den er så fin, jeg elsker den! <3 Håper du blir happy (det vet jeg du blir) 🙂 Kos deg med salat og kjøttboller <3 MUMS

    2. Alle som har reist utenfor Norden etter 27. februar, skal i karantene i 14 dager når de kommer hjem. Hvorfor du ikke følger de reglene? :/

      1. Jeg er hjemme jeg 🙂 Jeg visste faktisk ikke dette før i går – til tross at jeg har oppdatert VG 920 ganger siste dagene.. Men tar min del av ansvaret <3

        1. Takk for svar <3 Viktig å ta vare på medmenneskene i disse tider 🙂 Har selv vært ute å reist og er i tillegg i høyrisiko gruppen mtp på helseproblemer, så at man potensielt kan "drepe" ett annet menneske som absolutt ikke tåler viruset er skremmende! Så holder meg med "glede" hjemme i karantene og får varer bestilt på døra 🙂 Ta vare <3

    3. Åssen ble det med den podcasten? Er den også lagt på is? Hadde gjort seg med noe nytt å høre på nå! 🙂

      1. Den er ikke lagt på is <3 Jeg er litt usikker på lansering med tanke på den tiden vi er i … <3 Men kan jo være det kan være en "positiv" ting? Jeg er litt usikker <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg