Kjoler kjoler kjoler …

HJELP! 🙂 🙂
Jeg skal i 2 bryllup i sommer, og i det ene – skal vi ha lange kjoler på oss 🙂
Men jeg finner INGEN jeg liker.. Jeg satt i flere timer i går og surfet på ebay, og til min store irritasjon fant jeg ingen..
Det hele resulterte i at jeg har drømt om kjoler i hele natt – og det verste er, at jeg faktisk (i drømmen) fant drømmekjolen!! ………Hvor var den da jeg våknet……..

Så nå trenger jeg deres hjelp ! 🙂
Vet dere om en eller annen side hvor de har nydelige lange kjoler som passer seg i bryllup ? 

Jeg synes denne var litt fin – men kunne den ikke vært litt lengre da ? 🙂 🙂

 

 Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg