Kjole tips til bryllups- og sommerfester

Annonse

Veldig mange er allerede på hugget etter å finne kjoler til bryllup de skal i, samt at man kanskje også vil ligge litt i forveien på sommerkjoler til diverse anledninger. Både hva gjelder selskap, fester eller barnedåp. Jeg har plukket ut noen forskjellige varianter fra Bubbleroom som jeg liker og som jeg håper kan være til inspirasjon for dere ♥

Sommerkjole-elsk og en av mine favoritter – den kan brukes til så mangt!
Kjole her 

Kaftan/sommerkjole i herlige farger er en favoritt hos meg – den er så fin og dus i fargene. Kan brukes som kjole med noe under eller som kaftan til stranden over en bikini. Kaftan’en får du her

En perfekt kjole til bryllup om du spør meg, jeg elsker fargen og passformen ikke minst! Denne til et par svarte klassiske pumps og en svart veske så er du i mål!
Denne grønne kjolen får du her

Grønt er skjønt! ELSK! Denne passer både til spesielle anledninger og til en kveld med jentene. Spørs om man pynter den opp eller dresser den litt ned.
Kjolen finner du her ♥

Og om du vil se på resten av utvalget så kan du se det her. Ønsker dere en finfin vårkveld. Landet akkurat i Oslo etter en lang, effektiv og inspirerende dag i Gøteborg. Hjem til middag og tidlig i seng! SUSS

14 kommentarer
    1. Du må huske å skrive at det er annonse for bubbleroom, blir misvisende at man må trykke på linkene for å se hvilken side kjolene kommer fra 🙂

    2. Hei.
      Hvilket nettsted kommer jeg innpå hvis jeg trykker på linken?
      Tror det er noe som skal opplyses om, jeg synes det er fint å vite hvor jeg havner. 🙂

        1. Takk:) har du noe forslag hva man kan ha under? Evt link? Tenkte denne var fin til et bryllup jeg skal i et par uker etter fødsel ..! 🙂

          1. Hei, hva mer en litt løs underkjole i hvitt eller beige / hudfarget? Det hadde jeg gått for. Det har de sikkert på hm/lindex og den slags 🙂

      1. Åå snilling, nei men det var omtrent tomt med vipper på disse bildene 😀 Har fylt på nå, men trapper ned på både fylde og lengde slik jeg til slutt kan ta de av uten å føle meg som en snauskallet fugl 😀 Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg