Kjærligheten ♥

God kveld alle fine. Er så opptatt av Instagram jeg nå, at jeg nesten glemmer av bloggen. Hehe, neida! Men jeg føler vi har laget oss ett lite koselig forum der inne. Like it. Idag har jeg som sagt vært på Beauty Inn på Grensen og lagt nye negler, vært hos tannlegen i to timer, så har jeg og mine gode veninne Maria spist sushi. Rundt kl fem kom kjærligheten, og vi har leid film, laget mat, vært og skiftet til sommerdekk, vi har til og med tatt bilheis idag! Jeg er på utkikk etter ny parkeringsplass til bilen, og den jeg så på hadde faktisk bilheis. Men jeg har jo sånn heiskrekk fra før – å dra en bil inn i en heis blir bare a little bit too much. Nå har jeg endelig fått pakket ferdig, og skal nyte film og kos med kjæresten min. Flyet går ikke før kl tre imorgen, og så får jeg faktisk besøk av side2. Forteller mer imorgen. Nå skal jeg bruke tiden min på han her å legge fra meg macen ♥ Ble forresten superfornøyd med de nye neglene mine. Idag la hun en nydelig corallfarge, så tørte jeg til og med å ha på litt diamanter. My er så flink! Hun la gele og shellac idag, i tillegg til diamantene. Dette koster ca rundt 13-1400,- My legger så mye fine negler, i alle farger, og med mønster, glitter og glam. Om dere ønsker time, kan dere ringe henne på : 97614254. I tillegg kan jeg opplyse dere om at hun trenger negledesignere til salongen sin, deltid og heltid. Så om noen er utdannet dette og er på utkikk etter jobb må dere ikke nøle med å ringe! Nå er det kjærestetid. Kos dere  ♥ (Sponset behandling)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg