Kjære lesere..

Jeg har fått litt kritikk når det gjelder BIK BOK butikkene/ansatte her i Ålesund.

Dere skal vite at dette ikke er noe hverken jeg eller jentene tar lett på.
Vi blir kjempe triste når vi hører hvordan dere oppfatter oss.

Jeg vil bare si at jeg synes jentene er helt fantastiske – og utrolig flinke, alle sammen! Jeg setter kjempe pris på alle – og uten dem hadde ikke butikkene gått i rundt.

For oss er dere kunder det viktigste – dere er jo nr 1!!
Vi vil jo at dere skal få best mulig service når dere handler – og at dere forlater butikken strålende fornøyd!
 Det er ingenting vi heller vil !!

Vi tar kritikken til oss – og skal jobbe for å bli enda bedre!!! Vi vil jo at dere handler hos OSS 🙂

Jeg vil bare be dere om å ikke skrive noe negativ om ansatte her på min blogg –  denne bloggen skal jo være noe positivt og til inspirasjon for dere 🙂

Har dere noe konkret dere vil klage på – send meg heller en mail !

Håper dere forstår – og vi skal jobbe KJEMPE hardt for å bli verdens beste BIK BOK jenter !!!

Stor klem
Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg