Kitchen talk

16805274_10158727887190355_1302930419_oNoen favoritter på kjøkkenet ♥ Elsker å ha dill og dall på kjøkkenbenken. Krydder, oljer, trøffel – bare for å sette den ekstra smaken på en rett, mm. Ingenting er kjedelig når man har sånt godis å adde!

Salt & pepperbøssene i gull er fra Ferm Living • Bestikk fra Lagerhaus • Kopphåndduk Lagerhaus • Trøffelolje og trøffelsalt fra Nicholas Vahé • Kaffekopp og fat fra Ikea • Salt / Salt&Pepper Nicholas Vahé
16805235_10158728732100355_1416140747_oJeg vil gjerne dele en deilig frokost/lunsj/kveldsrett med dere. Som både er sunn, god og ikke minst er den supereffektiv å lage i en hektisk hverdag. All you need is : Egg, cottage cheese, skinke, salt & pepper. Her er det ingen fasit på hvor mye av hver ingrediens, så det er bare å kjøre på! Super digg med avokado til også, og raspet parmesan. Just a little tip ♥

16776716_10158728732110355_953375738_o-216776927_10158728722895355_153367374_oSnadder. Elsker alt som har med egg og gjøre, altså!

Nå er arbeidsdagen over, og jeg skal på trening! Prøver meg på 5 stykker som som forrige uke. #Motivert – I kveld er det taco date med Henriette ♥

18 kommentarer
    1. Hallooo, nå har jeg veldig lyst til å se mer bilder/ høre mer om 30-års laget altså!! 😉 Så smakebit på insta og så jo HELT fantastisk ut!!!!!

    2. Digg å ha noen favoritter på kjøkkenet altså. Jeg har fått helt dilla på eggerøre med parmesan og most avokado med bacon-biter blandet i.. Mmm, vann i munnen, hah! <3

    3. Elsker når du legge ut mat tips men hva trener du nå for Iden? Er sykt lei av å bare trene det samme styrkeprogrammet, så lurte på hvordan dine treningsuker ser ut? Har du noen tips?

      1. Jeg har pt en gang i uken, to styrkeøkter alene, og 2 kardio økter 🙂 Har spurt Jobbsprek om jeg kan dele programmet med dere 🙂

    4. Jeg har gått med ønsket om å starte blogg i flere år uten å tørre.. Jeg er nå 20 år og har utrolig lyst men føler det er for sent. Hva tenker du rundt dette? Tror du det er for sent å starte en blogg som kan vokse når jeg ikke har begynt før? Eventuelt hva er dine tips for å skille seg ut blant anne de bloggene som finnes? 🙂

      Ha en fin dag!

      1. Ja hvorfor ikke? If you dont dare you dont win (er det noe som heter det? Haha) Du må være deg selv, tørre å stikke deg litt ut. By på noe som kanskje ikke så mange gjør fra før? :-*

    5. Hei Lene:) Jeg har nylig kjøpt inn den trøffeloljen som du har, har du noen tips til matretter der den er god i? Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg