Kiss, kiss

Er det noe frøken Orvik virkelig har dilla på – så er det lipsticks. Tror ikke jeg går en dag uten jeg? Har dere sett meg uten i det siste? :* Tror ikke det altså. Jeg har jo faktisk en hel pose med leppestifter i alle farger. Loves it! Mine absolutte favoritter for tiden, er disse to herlige fra Coverbrands. Barry M har utrolig fine og freshe farger. Denne her er ganske orange, og helt fantastisk. Her – nr 117. Denne er litt mer peach, ELSKER den. Fargen går til ALT. Ja, ihvertfall nesten. Her – nr 54   Buy this, and you lips are ready to kiss, kiss :* Et godt tips til at leppestiften skal holde lengre. Ha foundation på leppene først :* (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg