Kickstart your monday

Good morning!

Uten navn-45Ny uke, fint vær, og straks klar for trening. Det var tungt å stå opp når klokken ringte, men så digg når jeg endelig kommer meg opp! Nå har jeg laget meg min favorittsmoothie, tatt på freshe treningsklær og er snart på vei ut døren til Helle. Senere idag skal jeg på en mini photoshoot, og deretter går det i ett med møter o.l .. Imorgen drar vi, så godt å få unna litt før avreise.

Mine tips for en frisk og rask mandag //

Get up – stand up
På med freshe treningsklær
Lag din favoritt frokost
Hør på gladmusikk ♥ Robin Schulz – Highlights // Flo Rida – My House // David Guetta – Hey Mama
Dra på trening eller gjør øvelser hjemme (mange må jo stå opp relativt tidlig for å rekke trening før jobb, skole o.l – men GUD så digg det er når man har unnagjort treningsøkt før jobb)

Jeg har mange hjemmeøvelser på lur, skal få gått gjennom de med dere en dag! Så lenge treningen blir gjort, er det ikke så farlig om det er hjemme eller på treningsstudio!

Min kjære, søte PT-Helle har lært meg så mange gode øvelser siden jeg startet hos henne, og en av de smarteste øvelsene for mage – viser Helle dere i en video her! Verdt å sjekke ut!

Denne er superenkel og rask og gjøre hjemme på stuegulvet, og den er veldig effektiv. Jeg bytter ut ballen med en pute jeg har i sofaen. Anbefaler dere å prøve denne! Dette er en øvelse jeg prøver å få til nesten hver dag, gleder meg til resultater ♥

Uten navn-46Det eneste du trenger for å gjøre denne, er altså en pute, og videoen fra Helle da- for å lære hvordan man skal gjøre det! Doooo it!

GOOOD mandag, kjære dere. Håper den blir awesome – just like you!

Uten navn-48

9 kommentarer
    1. Så fin og flink du er! Her har jeg hevet meg på godisslutt (en del senere enn deg, men bedre sent enn aldri?) og har klart en uke uten sjokkis, chips og godis. (Og jeg kunne dytte i meg en sjokkis daglig uten problem bare fordi det var digg, hehee :p ) Har byttet det ut med frukt når jeg har crava noe og det funker såå bra. Nå vil jeg ikke ha, så det handler bare å kommer over kneika og den første helga egentlig. Takk for inspo solstråle 🙂 klem fra meg

    2. Så sant så sant, tungt men følelsen etterpå er magisk, sist men ikke minst hvor godt frokosten smaker:) hvor er treningstøyet ditt fra??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg