Kickoff – the movie

Det er jo ingen hemmelighet at jeg gleder meg til nye eventyr hos United Bloggers fra 1 februar, og vi hadde en utrolig fin kickoff helg på Geilo for to uker siden, og nå har vi fått sett en liten video fra helgen. Skikkelig feel-good film med alle de fantastiske menneskene som er med i UB. Blir litt stolt ♥ Håper dere vil se hele, jeg har klart å snike meg med på ganske mange steder ser jeg, hehehe. Sikkert fordi jeg skravler i ett sett, aldri stille vet du.. Helt håpløst. Dere finner småklipp / intervju av meg på disse tidspunktene – 00:45 – 01:57 – 04:25 – 05:38 – 09.35 (leer av den lille hundehistorien min her, hehehe) og til slutt en hadebra hilsen fra meg (litt småbrisen) på 14:00 ..

Ha en nydelig kveld ♥ I morgen kommer endelig spørsmålsrunden jeg lovte dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg