– Keep it clean –

– White and black – Idag følte jeg nesten for et helhvitt antrekk, men ombestemte meg og kombinerte det med litt sort for å få kontraster. Digger den nye høyhalsede toppen min, den kommer til å bli brukt masse fremover.  WEARING : Pants Bik Bok  Tshirt H&M  Handbag Alexander Wang Cardigan Bik Bok  Shoes Zara Sunglasses Céline – New nails – ♥ (Sponset) Idag rakk jeg en tur innom favorittjentene på S&M. Flinkeste Marianne la perfekte, nude negler på meg. Synes det er så cleant.


Marianne og Solveig.

Se disse godjentene her da, som vi koser oss sammen. Alltid så hyggelig å besøke disse to. Og så er de jo så flinke ♥ I tillegg til negler gjør de både voksing og vipper. Anbefaler varmt et besøk ! Nyt kvelden, her skal det endelig slappes av!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg