Karaoke night

Jeg kan desverre ikke skryte på meg noe karaoke opptreden ikveld, men er veldig stolt over min kjære bror som mannet seg opp og opptråde med Guns’n roses. For en stemme! Stolt storesøster! I skrivende stund sitter vi på terrassen, kom nettopp opp igjen etter å ha vært nede i baren en stund. Det kryr av mygg her, så jeg har kamuflert med meg bror sin arbeidsgenser, joggebukse, sokker og hals! Haha. . Ingen mygg skal slippe til her :-* Siden jeg ikke får lov å legge ut hverken film- eller bilde av Andreas, får det bli kveldens antrekk nede ved bassenget . . Topp BIK BOK // Skjørt Zara // Veske Dorothy Perkins // Sko Nelly Nå tar vi snart kvelden, lade opp til en dag på Aquapark i Nessebar – takk for gode tips! Herlige er dere :-* Regner med det ikke blir oppdatering før på kvelden, siden vi kommer til å være på Aquapark heeeele dagenm wii! NATTA! Skrives imorgen ettermiddag/kveld.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg