Kaos i heimen

God kveld stjerner! Jeg vet ikke hva jeg har begitt meg ut på . . Jeg som skulle slappe av og kose meg med SATC, vel – det ble ikke noe av. Jeg fant nemlig ut at jeg ta en skikkelig GRUNDIG oppvask i kleskapet mitt. Og DET tar sin tid. Planen er jo egentlig å kjøre hjem alle klærne mine til Ålesund igjen etterhvert, jeg er jo mer der enn her – så da blir det mest naturlig å ha de der .. Så får jeg heller pakke fornuftig (..) hver gang jeg skal til Oslo. I mellomtiden bretter jeg bare sammen det jeg absolutt ikke bruker akkurat nå, og pakker det vekk en pitteliten stund. Jeg har holdt på i snart 2 timer, og har en god del igjen. Synes det er koselig jeg, og ha noe å gjøre! I tillegg har jeg hatt mannen på skype i over 1,5 t.. Godt selskap mens man rydder det! Men dere, den følelsen da – av å få shinet kleskapet skikkelig, luket ut det du igrunn ikke bruker pga årstiden. Deilig! Så kan jeg ta det frem igjen når våren kommer sigende. Viktig å ha litt kos mens man styrer på da . . Min egen lille variant av Dots. Med sjokomelk! Åhåå :-* Snadder.. Jeg kan med hånden på hjertet si at det var alt for godt! Jeg har forrestene endelig kåret vinnerene av ett par sko hver fra Nelly! Og det ble : Chovin, Hege, Vanessa & Maria! Dere har fått mail. Gratulerer så mye girls! Da er det tilbake til ryddingen, kos dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg