Kamera anbefaling : CANON S120

Annonse På mandag var jeg så heldig å få tilsendt Canon sitt nye powershot kamera S120. Jeg har fått testet det i flere dager nå, og dette er et kamera jeg virkelig kan gå god for. Jeg har lenge ønsket meg et sånt type kamera, for dette er ikke et hvilket som helst kamera. Det har nemlig innebygd wifi, noe som vil si at jeg kan koble det til både iphonen min, og macen min. 
CANON S120 kan du lese om her. ♥ Det er pittelite, lett og enkelt å ta med i vesken. 
♥ Når jeg tar bilder med det, kan jeg via en app “Canon Camera” overføre bildene direkte til mobilen. 
♥ Når jeg skal overføre bildene til mac’en – gjør jeg det bare via wifi istedet for å bruke kabel / eller ta minnekortet inn i macen. Veldig enkelt.
♥ Har utrolig mange spennende funksjoner.
♥ Tar uffattelige klare bilder.

Jeg har alltid irritert meg over hvordan bildene blir når man tar de inne, og det er mørkt ute. De blir så mørke, men med dette kameraet får man lyse, klare bilder! Og det er en stor fordel for meg. I tillegg gjør dette kameraet det superlett for meg å ta fine bilder som jeg kan bruke til instagram feks, eller når jeg skal blogge fra mobilen. Da slipper jeg uklare, kornete bilder som det ofte blir når man ta med telefonen. For på noen sekunder kan jeg overføre bildene fra kameraet til mobilen. Helt enkelt ganske genialt, og PERFEKT for meg. Dette ser jeg på som den perfekte julegaven, så tusen hjertelig takk til Canon- jeg er så takknemlig.   I tillegg til dette, har jeg funnet en favorittfunksjon, nemlig at man får blurry bakgrunn på bildene. Da blir personen i bildet midtpunktet, noe som er helt supert når man skal ta antrekksbilder, man popper liksom frem fra bildet, se bare her ♥

Her får man utrolig bra bilder synes jeg- dette kommer til å være med i vesken overalt fremover. Perfekt å ønske seg i julegave om noen av dere mangler et godt kamera. Anbefales varmt fra meg ♥
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg