Kaldere dager, varme deilige jakker

Reklame i samarbeid med Bubbleroom


De crispy, kalde dagene er her. Jeg elsker de ♥ Til og med når det regner. Bare tusle ute med musikk på ørene, hetten over hodet i være litt i sin egen verden – og gjerne med en deilig kaffe on the go. Jeg var i Frognerparken på tur med Renate og hunden hennes her om dagen. Elsker å tusle rundt. Godt for kropp og sjel! Men til det må man ha varme jakker, spesielt nå! Bubbleroom har så mange fine dunjakker, som er perfekt både nå på høsten og til vinteren. Jeg har funnet noen korte favoritter som jeg kommer til å kjøre til skibukse når sesongen slår inn. Er så fint med stor pelskrage (ikke ekte selvsagt) på hetten, og når jakkene er formsydde slik man får en fin og smal form til smal skibukse! Men i mens bruker jeg disse jakkene både til hverdagsantrekk og på vei til trening.

Her kommer mine tre favoritter ♥

Hvit dunjakke med hvit pelskrage

Svart lang jakke med svart pelskrage


Kort svart jakke med pelskrage

Elsker alle tre! ♥ Fine på hver sin måte – jeg tror den lange svarte er favoritten, den er så fin. Og varm! Dere kan shoppe Bubbleroom sine jakker her. Håper dere nyter høstdagene. Nå skal derimot jakkene få ligge litt på vent – for jeg er på Gardermoen på vei til en spennende destinasjon! Vi skrives når jeg er fremme. Men først – 20 timers reise!

7 kommentarer
    1. Hei fine du!
      Jeg er på lampejakt og så et gammelt innlegg fra den gamle leiligheten, der hadde dunei svart gulvlampe. Husker du hvor den var fra? 🙂 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg