Kakastrofe

Idag har jeg hatt en utrolig herlig dag! Photoshooten jeg hadde med søskenbarnet mitt Lillian, gikk helt fantastisk bra. Hun er så proff, og positiv – og ikke minst dyktig! Gøy å jobbe sammen med henne. Og jeg gleder meg veldig til å se bildene. IIH! Hun holder til i Trondheim, så det er bare å ta kontakt med henne. En liten smakebit fra dagens shoot… Morgendagens konfirmant Tøffingen. Nå har jeg nettopp laget ferdig marsipankaken til konfirmasjonen imorgen, og den ble IKKE fin. Sånn er det når man er stresset, men – vi får da håpe den er god, og det tror jeg den er. Neida… Joda. Jeg har til og med laget min første blomsteroppsats idag. Elskling også. Kreative har vi vært, og lokalet vi pyntet ble bare så fint! Så var vi og hentet storebroren min, som kom fra Trondheim, så her er det full rulle i heimen, guttene lager taco – mens jeg endelig har funnet sofaen for kvelden. Det blir en stor dag for lillebror imorgen. Gleder meg! Ha en herlig vårkveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg