Just do it!

Hoppetihopp fine lesere! Det er en fin onsdag idag, til tross for at tåken ligger utover havet her .. Skimter likevel blå himmel og sol, og da blir jeg så glad  ♥ Og ekstra glad blir jeg når jeg kommer meg opp tidlig, og drar stumpen min på trening! Føler jeg har motivasjonen på topp nå, nå er det sommerkroppen 2013 som gjelder – og jeg planlegger trening 4 ganger i uken. *Håperjegklarerågjennomføredet* Skal klare – SKAL. Nå er det slik at jeg gleder meg til å komme meg på SATS, og har blitt utrolig glad i mølla mi der oppe.. Jeg har jo aldri vært glad i å løpe før, men intervaller gjør susen for Lenemor gitt. Noe annet som motiverer meg, er fargerikt og fresh treningstøy! Kan løpe til evigheten jeg da, føles det som ..  ♥ Og ihvertfall når jeg har på meg farger som dette fra Buy Helse. Ja.. Altså, kan man annet enn bli glad og giret da? Dette er helt klart min favoritt tights om dagene, den holder seriøst på plass ALT, og litt til ♥ Og det er jo sånn vi jenter liker ?? Hold-in er best, ingen protest! Jakke herfra / Tights herfra / Topp herfra / Skoene er Nike / G-sport I tillegg har jeg lagt til nye, spreke sanger på spillelisten min : Alina Devecerski – Jag svär September – Microfonkåt Adrian Sina – Angel Edvard Maya – Desert rain Dj Antoine vs Timati feat. Kalenna – Welcome to St.Tropez Sasha Lopez – All my people The Drapers – Yakety yak Altså – med disse sangene får ihvertfall jeg treningsmotivasjon på TIPP TOPP!! Bare prøv!! //Sponset tøy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg