Just another sunday!

Har jeg nevnt at jeg elsker søndager? Den dagen i uken da man bare kan slappe av, og gjøre det man vil – i hvertfall for min del. Kunne hatt søndag hver dag jeg. God mat, film, godterier og sofakos – herlig, og avslappende.
Kvelden i går var fantastisk! Vi hadde det utrolig morro. Orket ikke dra med meg speilreflekskameraet mitt, og så fant jeg ikke det andre – så jeg har ingen bilder.. Kjedelig, vil jo gjerne dele moroa med dere! Kanskje jeg kan stjele bilder fra noen av de andre senere idag.

Jeg har nettopp våknet, blir alltid vekket av VG selgere som tuuuuter på døra kl 11.00 – hver søndag. Kanskje like greit – kan jo ikke sove vekk hele dagen.

Jeg skal kanskje på kino i kveld – på Eclipse, hvem har sett den? Bra?

Jeg var så heldig å få gave fra Big Baby, et herlig teppe – med armer.
Jeg elsker jo sofakos med teppe irundt meg, så fryser jeg i grunn ganske mye –
så dette var jo helt perfekt.

Love it!

Perfekt å gi i gave til noen man er glad i, eller bare til seg selv.
Dere får kjøpt det HER.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg