Julie dress

God dag fra meg og de to skjønne hårballene Mikko og Bella ♥ Vi er hjemme alene idag, jentene er på shopping- og pappa på jobb. Og jeg har startet dagen med litt jobbing, jaquzzi og en lang, god dusj. Kvelden med jentene igår var helt super, så herlig og være alle 12 samlet igjen. Jeg ble overrasket med gratulasjonsplakater og kort med fine ord pga Styleway lanseringen, skjønne jentene mine. Setter sånn pris på dere. Hihi, godeste gjengen :-* Igår hadde jeg på meg Julie dress fra Styleway, så glad i den kjolen! Nå skal jeg hive meg rundt og ordne me litt, noen av jentene skal på babybesøk til lille Mille, som ble født for ikke så veldig lenge siden. Gleder meg sånn til å se lille nurket. Forresten, en venninne av meg har en veldig hyggelig konkurranse gående på bloggen sin nå. Hun skal lansere nettbutikk og skal ha lanseringsfest på Onda neste torsdag, jeg skal diiit – og vil gjerne gi dere sjangsen til å vinne 2 billetter til lanseringsfesten. Gå inn å delta HER da vel, hadde vært supergøy om noen av dere hadde vunnet. Ha en fin lørdag så lenge ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg