Juleuke!

God mandag fra meg ♥ Denne uken kaller jeg bare juleuke! Jeg skal gjøre alt jeg kan for å få jule-følelse fra morgen til kveld. Tenk at det bare er en uke til julaften, det er helt rart! Jeg føler at det går fortere og fortere frem mot jul for hvert år som går, om dere skjønner? Klarer ikke å henge med jeg altså. Nå teller jeg faktisk dager til jeg skal sette meg på flyet hjem, for det er først når jeg kommer hjem at jeg virkelig føler jule-følelsen på hele kroppen. Jeg gleder meg til å se et julepyntet barndomshjem, en liten Ollie som har vokst siden sist og fått på seg rød julesløyfe, Odaskatten min, storebror og kjæresten, pappa og stemor, Anniken og kjæresten! Jeg gleder meg til å tusle rundt hjemme med pysj, tøfler og drikke x antall kopper kaffe hver dag, til å høre på julemusikk, bade i jaquzzien, spille spill og bare ha kvalitetstid med familien. Det er lite som slår akkurat det. Gleder meg til å se alle jentene igjen, Helen og lille fadderbarnet mitt Iben ♥ Og så håper jeg at det blir nogenlunde OK vær så jeg kan gå steintrappene å få litt trening i løpet av uken. Men det slår aldri feil – det er alltid full storm i julen hjemme på Midsund. Mulig jeg må se langt etter de trappeturene der..

Jeg regner med dere er godt i gang med alle forberedelser. Har dere kjøpt inn alle julegavene? Jeg har ikke begynt ordentlig … Så det er bare å få i gang alle julegave-listene og komme seg ut, det går jo fort når man først begynner!

Sofa og kaffekos blir det mye av i julen! Flere har spurt om denne skjorten – og den kan dere kjøpe her. 

Uansett – i julen slapper man jo veldig av hjemme, og da er det jo også hyggelig å se litt serier innimellom slagene. I går begynte jeg å se en serie som jeg bare ELSKER! Den nye, norske på NRK, “Lykkeland” Dere kan se den på NRK Nett Tv. Dette er en norsk serie, året er 1969, og serien tar oss gjennom det første store oljefunnet og snur Stavanger på hodet! Virkelig anbefales, jeg er helt hektet og har bare 3 episoder igjen nå. Nei og nei! Denne må dere se! I tillegg så synes jeg at man skal se “Parterapi” sammen med hele familien hjemme – jeg bare ELSKER Parterapi, det er så latterlig morsomt. Jeg trodde alle hadde fått det med seg, men er faktisk litt overrasket over hvor mange som ikke har sett det – og derfor tenkte jeg at jeg måtte anbefale det. “ÅÅÅ VI LOOOOOO” ♥ (Dere  kommer til å skjønne hva jeg mener med det når dere har sett det) Dette blir felles-serien i familien i julen hjemme hos oss i hvertfall. Jeg hadde begynt rett på sesong 2, det er den som er gøy!

Om dere har noen gode serietips til serien som bare engasjerer fra start – let me know! Jeg trenger noe til julen selv nå som jeg snart er ferdig med Lykkeland!

Ønsker dere en deilig mandag!

4 kommentarer
    1. Du må se “Killing Eve” hvis du ikke har sett den! Går på hbo og ble nettopp ferdig Er definitivt spennende fra start til slutt. likte den utrolig godt, og det kommer fra en som er kresen på serier. God jul!
      -LV

      1. ÅÅ takk! 🙂 Ikke hørt om den før. Må få meg abb på HBO igjen da skjønner jeg! Herlig!! <3 Skal søke opp traileren 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg