Juleselskap

Nå har vi hatt huset fullt av herlige slektninger, onkler, tanter, søskenbarn you name it, ingen er mer livlig enn slekten vår, det er jeg sikker på. Hehe, det har vært høyt lydnivå i nesten 5 timer i strekk, and I love it! Alle er så glade og gode, og setter så stor prid på hverandre, blir nesten rørt når jeg tenker på det. Familie er så viktig. Så i kveld skal jeg bare være inne og kose meg sammen med bror, lillesøster, pappa og stemor. Kos. I morgen reiser jeg nok tilbake til Ålesund, blir litt vemodig kjenner jeg.


Kjole Jenny Skavlan.


Kos. Pappas nydelige kjøttsuppe, og kaker i alle varianter gjorde kvelden perfekt.

Lille Oda, tok på seg ansvaret med å være parkeringsvakt, hehe..
Dere skjønner, vi har stor slekt, det er ikke bare bare å få plass til alle bilene utfor her..

Søtami.

Jeg er SÅ fantastisk fornøyd med det nye designet mitt! Jippii!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg