Julehus

Nå sitter vi benket foran tv’en, og skal se Polarexpressen. Nettopp spist pappas kylling med mangochutney, alltid herlig og komme hjem til pappas hjemmelagede mat ♥ Idag har vi faktisk ikke gjort noe, bare kost oss. Gått rundt i joggedressen og slappet av. Tok med Gard på en liten sightseeingtur rundt deler av øya her, Oda var også med oss. Selv om det bare er 2000 innbyggere her, er øya kjempestor så det er nok å se.  Det er så utrolig kos å ha med Gard hjem hit, det er så godt for meg og både ha familie og kjæreste rundt meg i julen, føler meg ganske så heldig ♥

♥ Idag pyntet vi juletreet, og fikk lagt alle pakkene til meg og Gard, og fra meg og Gard under. Så nå begynner det å krible i magen, gleder meg sånn til julaften nå! 


Koskos. Ingenting slår og være hjemme i julen. Ingen planer, ingen stress. Bare stillhet, joggedress, avslapping og familie. Er dere ikke enige?! ♥ Nå venter Polarexpressen og enda mer julestemning! Skrive imorgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg