Julegavetips pt II

Annonse Så glad for at dere likte mitt forrige innlegg med julegavetips. Her kommer enda ett ♥ Dette er en helt super julegave, som man får glede av over lengre tid. Jeg har jo flere ganger tidligere nevnt min nye selvbruningsfavoritt- nemlig Vita Liberata sine produkter, og disse sverger jeg til enda. Det er faktisk de beste produktene jeg har brukt, uten tvil- og derfor vil jeg fortsette å anbefale de til dere også. I forrige innlegg skrev jeg om pHenomenal moussen og rich face kremen. Dette er produkter jeg fortsatt bruker, når jeg har behov for det. Som blir når jeg skal ut, eller feks igår når jeg skulle på spa, og når jeg egentlig bare vil føle meg litt mer fresh og ha litt ekstra glød. Om produktene : ♥ Produktene er økologiske ♥ De lukter nesten ingenting ift andre selvbruningsprodukter ( de lukter selvfølgelig litt, men lukten er mye mildere) ♥ Både moussen og kremen er brun, noe som er veldig greit da man faktisk ser hvor man har påført produktet. Dette hjelper jo veldig på slik man ser hvor det evt er ujevnt. Alt for mange ganger jeg har sprayet meg eller smørt meg inn med andre selvbrunene, og etter noen timer er jeg hvit både her og der. Det er håpløst. Men her får man virkelig et jevnt og fint resultat.  ♥ Man påfører moussen til kroppen med en hanske, som i mine øyne er MYE bedre enn å bruke hendene. Det blir så jevnt, og det går superfort! Gjort på 1-2-3

♥ Selvbruningen tørker med én gang! Så man slipper å løpe rundt halvnaken og tørke før man kan ta på seg klær igjen. ♥ En annen ting jeg setter veldig høyt er at istedet for at denne selvbruneren blir skjoldete og stygg- fader den bare vekk. Du merker omtrent ikke at den går bort, og det er så viktig. Verste jeg ser er flekkete brunfarge som begynner å gå bort. Ufresht.
( I dette kitet følger det også med en tanning mitt)

Nå har Vita Liberata slått disse to deilige produktene sammen til en gavepakke, som er perfekt til å gi i julegave til en søster, venninne eller mor- eller bare putte en under treet til seg selv feks. Flere av mine venninner har blitt helt hekta på disse siden jeg har anbefalt de, og de er alle like fornøyde med den. Inkludert meg selv.


Dette fine gavesettet får du til 499,- (ordinær pris 733,-) Så her får dere altså over 30 % rabatt. (Obs! Produktene har jeg hatt helt siden juli, og det er fortsatt en god del igjen, så disse produktene er ganske drøye i bruk, vel verdt pengene) Dere kan kjøpe gavesettet her / Moussen dere får i denne gavepakken varer i 4-7 dager.
I tillegg har Vita Liberata også en juleglød pakke, som består av tanningmousse og en Capture the Light som er en fantastisk BB Cream “askepottkrem” som fukter og nærer huden, og gir en jevn og fresh glød. Super å bruke som primer eller under foundation! Jeg har selv Latte Light- og den har en lys til medium farge, man kan få mørkere og.
Dere kan kjøpe gavesettet å få -20 % her./ Moussen du får i denne gavepakken, er selvbruning som varer i 2-3 uker.
Om dere vil se alle gavepakkene Vita Liberata har satt sammen, kan dere klikke dere inn her. Om dere heller vil kjøpe produktene hos en forhandler, kan dere det også, og dere kan sjekke listen for forhandlere rundt om i landet – her. Selvbruningen er perfekt både som julegave, og nå i førjulssesongen når man skal på julebord og lignende, selv liker jeg å føle meg fresh og fin når jeg skal ut, eller når det er en spesiell anledning. Man får en helt nydelig glød, og fargen er veldig naturlig. På bildene under, har jeg påført pHenomenal moussen. 



Fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg