Julegavetips

Dere etterlyser julegavetips, og jeg tenkte å anbefale litt av mine personlige favoritter fra Coverbrands. De har 20 – 50 % avslag på en rekke gode produkter nå. Perfekt for juleshopping! Hvorfor? Du får gavene rett hjem i posten, coverbrands pakker det inn for deg om du vil, og – det er gratis frakt! OG, det er SALG!! Kan ikke bli bedre enn det ! Hurra :* Du kommer rett til salget deres, ved å klikke deg inn HER Neglelakker i gull og sølv – får du her // Dazzledust øyenskygge i sort til å sote øynene med – får du her. Neglelakkene bruker jeg selv, og de er kjempegode! Varer lenge og man trenger bare ett strøk. Øyenskyggen bruker jeg hver gang jeg skal ut på byen, blander den med vann og den får ett sterk og fint utrykk. Palette med mange fine øyenskygger fra The Balm her // Mary Lou Manizer her // Body Bronzer fra Glo Minerals her. Paletten blir mye brukt, og har farger som man kan bruke til hvert eneste antrekk. Min favoritt er den gråbrune. Mary Lou Manizeren bruker jeg både på kinnbena for glød, og under øyenbrynene for å få ett mer åpent blikk. Body Bronzeren smører jeg på meg hver gang jeg vil føle meg litt fresh og gyllen, lukter kjempegodt, og vaskes av i dusjen. Perfekt, og min absolutte favoritt. Alle disse tingene synes jeg er helt supre gaver til veninnene, og perfekt til å putte under juletreet. Åhh, som jeg gleder meg til å begynne skikkelig på gavene i år. ELSKER å glede andre :* Mange av mine julegaver kommer nok til å komme fra Coverbrands i år. Ooops, nå må jeg ikke røpe for mye :* Hihi. Mange som har begynt på julehandelen allerede kanskje ? (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg