Julegavetips

  Mange av dere etterlyser julegavetips til venninner, mødre o.l. Helt ærlig er jeg ganske blank på hva jeg skal kjøpe selv i år, så greit med litt inspirasjon både til meg- og til dere. Jeg har ihvertfall erfaring med at sminkeprodukter slår godt ann hos de fleste. Og forbruksvarer er jo det aller beste å gi, for da vet man jo at det blir brukt.   Gull neglelakk fra Ciaté Negler i gull er absolutt ikke å forakte, og får en til å føle seg fresh og fin til fingerspissene. Svart neglelakk fra Ciaté Svart neglelakk er min favorittfarge til neglene. Det er klassisk og samtidig litt rocka, og det beste – det passer til alt. En farge de fleste vil bli glad for å få under juletreet. Ciaté neglelakkene er forresten det hotteste innen neglelakk for tiden, og vi jenter elsker jo neglelakk, så dette er jo en perfekt gave? Paljett sminkeveske / clutch fra Lulu’s Jeg har denne selv, og elsker den. Bruker den både som sminkeveske- og som veske når jeg skal pynte meg litt ekstra. Svart sminkeveske fra Lulu’s Denne har jeg i flere forskjellige farger, og den er perfekt til det aller nødvendigste. Liten og nett, men likevel god plass. Selvbruner fra Xen – Tan Hvem blir ikke glad for litt jukse brunfarge i juletider. Alle ønsker å føle seg litt ekstra fresh i romjulen og på nyttårsaften, og det kan de gjøre med denne lille luringen fra Xen-Tan. Det er forresten også en fuktighetsgivende bodylotion med 24K ekte gull løv som gir fantastisk glød! Øyenskygge palett fra NYX Jeg kjøpte øyenskygge palett til min beste venninne Helen i fjor, hun ble SÅ glad! Øyenskygge er noe de fleste har bruk for, og en palett med mange spennende farger er jo perfekt. Kostsett fra Everyday Minerals Jeg har alle disse kostene selv, og jeg elsker de. Det er rett og slett verdens mykeste koster, og de legger sminken så fint. Så om du har en mor, en venninne eller en tante med harde koster – lur dette settet under juletreet. Da vet jeg noen som blir fornøyde. Nå har Coverbrands startet sitt store julegavesalg! Alle produktene jeg har tipset om  får du nå til -15-50% rabatt. I tillegg finner du produkter fra Ole Henriksen, Studiomakeup, theBalm, Murad og mange andre merker! Og julegavesalget finner du HER. Håper dere setter pris på julegavetipsene mine ♥ Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg