Julegave : Dubaitur

I år bestemte jeg med for å kjøpe Dubaitur til Gard i julegave. Vi har enda ikke vært på skikkelig kjærestetur siden vi ble kjent / sammen – så det er på høy tid nå kjenner jeg. Først bestilte jeg billetter gjennom Norwegian, så greit at de flyr direkte. Så det var det første han fikk under treet. Tanken var at han skulle tro at han kun fikk flybillettene, og det ble han jo kjempeglad for. Underveis i oppakkingen fikk han et brev fra pappa, som jeg hadde skrevet. En liten rebus hvor han skulle finne pakke nummer to, som ikke han visste fantes engang. Der lå reservasjonen til hotellet, samt bilder som jeg hadde printet ut på forhånd. Og han ble SÅ glad!! ♥ Synes det er så kos å gi en opplevelse, som man kan gjøre sammen. Gleder meg så mye! Var jo i Dubai for noen år siden, og bestemte meg allerede da for at jeg uansett skulle tilbake til Dubai. Vi drar 17-25 mars, så vi får hele 8 dager. Og jeg har reservert hotell til oss ute på The Palm, iiih ♥ Hotellet heter : The Fairmont Palm Hotel & Resort. Utsikten fra hotellet og til Dubai’s skyline. Dere kan tro vi gleder oss? ♥ Noen som har vært på dette hotellet før?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg