Julaften 2013

GOD 1. JULEDAG fineste dere ♥ Jeg håper dere hadde tidenes julaften med dere kjære og nære igår? Det hadde ihvertfall jeg, fra ende til annen var hele dagen kjempefin! Synd den var over på et blunk, kunne gjerne hatt en dag til med julaften jeg. Hvor skal jeg begynne .. Julematen? ÅH JULEMATEN, det er virkelig årets høydepunkt for denne jenta. Jeg kunne spist i timesvis, og aldri blitt ferdig. Desverre blir man jo mett på et tidspunkt. Heldigvis holder pappa på å lage nytt pinnekjøtt til ikveld, halleluja!! ♥ Jeg, Gard og storebror ringte julen inn med et julebad i jaquzzien før middag, mellom middag og dessert, spilte hele familien “Ryktet går” som er yndlingspillet mitt, det anbefaler jeg virkelig! Deretter spiste vi dessert, og begynte på oppakkingen rundt kl 21, noe som er litt senere enn vi pleier. Vi ble faktisk ikke ferdig før klokken var nærmere 01! Så vi var litt ufokuserte på slutten, hehe. Men FOR en kveld! Jeg er helt overveldet over alle pakkene, alt jeg har ønsket meg og enda mer til. For en gjeng med gode mennesker jeg har i livet mitt. Kjæresten, familien og vennene mine er alt for snille! Men så er jeg snille med de også da, hihi. I guess it goes both ways.  Her kommer litt bilder fra min julekveld ♥ Julekjolen er fra Nelly i fjor. Meg og min kjære ♥  Storebror, Anniken, Gard, meg og Oda. Sistemann av denne søskenflokken feirer jul med familien sin i Bodø i år, men får satse på at han kommer hjem til neste jul. Pappa laget som alltid verdens nydeligste julemiddag. PInnekjøtt stekt i sirup på stekepannen og deretter i ovnen, slik man får søtt sø ved siden av. Søtt og salt sammen er bare en smakseksplosjon i munnen spør du meg, hihi. Gard likte det også veldig veldig godt! Han er vant til vanlig, dampet.  Hadde dere en fin julaften igår? Fikk dere alt dere ønsket dere?  Holder på å lage et innlegg med gavene jeg fikk igår, Gard overrasket meg så utrolig! Han der ♥ Deler det med dere senere, jeg er bare så fornøyd med alt jeg fikk! Kan nesten ikke vente med å bruke tingene! Nå skal vi snart hente bror Andreas på fergekaien, han skal ferie resten av julen sammen med oss. 

Håper dere har det fint! Her blåser det, noe som gjør det enda koseligere og være inne med familien. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg