Jobblørdag

TITTEI! ÅÅH jeg er så glad! Nå er jeg ett steg nærmere med prosjektet mitt. Klarer nesten ikke vente med å fortelle dere, IIIK. 1-2 mnd, er jeg i mål.. Tror jeg! Hadde klokken på 09 idag, og har jobbet siden. Men siden det nå er lørdag, har jeg bestemt meg for og løsrive meg fra macen og finne på noe hyggelig sammen med min kjære. Jeg har ihvertfall fått gjort SÅ mye idag, superexcited! Blir nok mye jobbing mens jeg er på ferie, men soling og bading skal jeg nok også få plenty av tid til. Tenk at vi reiser imorgen? ÆÆ, gøøøøy! Kofferten er heldigvis ferdig pakket også, så jeg er klar ! Har ikke kommet lengre enn dette idag ser dere, koseskjorta og kosejakka! Deilig og bare gå rundt sånn . . Lørdag ♥ Begge fra BIK BOK. Tenkte å gi dere litt av spillelisten min idag, jeg er bare så ufattelig glad i musikk – og hører på musikk HELE dagen. Mens jeg jobber er det full guffe på ørene, merkelig nok klarer  jeg best å konsentrere meg da, hihi . . Kanskje jeg kan gi dere noen freshe sanger til kveldens spilleliste?! Kanskje?

  • Alicia Keys (fea. Nicki Minaj) Girl on fire
  • Adele – Skyfall
  • Rihanna – Diamonds (ELSKER DENNE)
  • Swedish house mafia – Miami 2 Ibiza
  • Swedish house mafia – Don’t you worry child
  • Carina Dahl – Not like the others
  • Maroon 5 – One more night
  • Admiral P – Kallenavn
  • David Guetta (feat Ne-yo & Akon) Play Hard
  • Tulisa – Young
  • Cheryl Cole – Call my name
Håper dere finner noen dere liker, dette er mine favoritter som går på repeat HELE dagen! Si gjerne ifra visst det er en eller to sanger som jeg bare MÅ høre, da? Kjekt og oppdatere spillelista til syden!
GOD LØRDAG  ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg