Jobbantrekk type dag

Hei ♥ Hvordan har dere det (i snøværet?) Her i Oslo snør det non-stop! Men det passer meg perfekt, for da kan jeg lade opp til mini fjellturen jeg skal på fra i ettermiddag til imorgen. Første gang til Trysil! Jippi! Tips til et eller annet? Blir der bare til imorgen og da er tanken en kjapp langrennstur før det bærer tilbake til Oslo.

Siden forrige uke har jeg blitt giret på å vise dere antrekksbilder igjen, visste ikke at dere hadde lyst på mer av det. JA til mer sånn! Idag startet jeg dagen med møte, og er på kontoret til UI før jeg skal videre på en jobb hos en samarbeidspartner. Og til en sånn type dag, bestemte dagsformen min og meg oss for for at det måtte bli en klassisk jobb-antrekk type dag. Flere av dere har jo spurt om tips til hvordan man kan kle seg i jobb/kontor-sammenheng. Fantasien har jo ingen grenser- men spontant popper en kombinasjon av dressbukse, og kåpe opp i hodet mitt. Det er liksom litt business, rent og klassisk. Jeg liker å være litt kreativ når det kommer til jakke-fronten og ved det mener jeg å adde på et belte i livet for å gjøre den mer interessant, i tillegg til at man får smalnet inn midjen. En liten accessories for å toppe det hele.

Bukse Filippa K – Sko Zara – Veske LV – Kåpe Zara – Belte Gucci – Øredobber Bik Bok

Til dette antrekket er det perfekt med en bluse, en høyhalset genser, eller feks en blondetopp – and you are “good to go!” Og så føler man seg jo på et vis litt mer voksen når man kler seg sånn, yes giiirls!!

You like? Don’t like?

37 kommentarer
    1. Wow! Dette kledde du 🙂 Du inspirerer!Selv var jeg ute i snøværet i sted og koste meg. Nyter det mens jeg kan. Etter det gikk jeg inn til datteren min på åtte uker før mannen dro på jobb. Ha en fin dag!

    2. Kjempefint antrekk og tommel opp for at du viser et antrekket som kan brukes ute i norsk vinter ☺️ Synes til tider noen av bloggerne viser lite vintervennlige antrekk

    3. Liker antrekket veldig godt, rent og sofistikert 🙂

      Et spørsmål jeg håper du kan svare på: jeg får besøk av en venninne i helgen som jeg ikke har sett på lenge. Vil gjerne ta henne med på noe hyggelig i Oslo. Har du noen tips til hva man kan gjøre/kule steder å dra på dagtid?

      1. Takk! <3

        Åh så hyggelig da. På dagtid ja.. Spørs helt hva du ser for deg? En PERFEKT dag er jo å dra på The Well. ÅH, mitt favorittsted. Men spørs jo om dere er keen på spa.. Ellers er det jo alltids digg med en lang lunsj et eller annet koselig sted? Prøvd Miss Sophie i Henrik Ibsens gate? Evt tatt en tur på Bølgen og Moi Briskeby? Der er det jo alltid LIV, om dere vil ha litt mer fart? Klem og KOS dere!

    4. Tommel opp for flere slike innlegg, har savnet det. Du er så flik til å inspirere når det gjelder mote

    5. Dette kledde du, super fint! Har ett ønske om ett sko innlegg hvor du kan inspirere med kule sko i ulike stiler. Alt fra pene heels, til joggesko eller kule boots.

    6. Hei!

      Jeg må bare si at jeg er helt besatt av leiligheten din! Alt er bare så lekkert! Lurte på om du kunne si noe om forhandler og pris på den sorte marmoren du har brukt på kjøkkenet? Elsker når “venene” kommer godt frem slik som hos deg, fikk du plukke ut marmorplatene selv? Det hadde vært så nedtur å bestille også få plater som nesten er helsorte 😉

      Stor klem fra ny leser 🙂

      1. Hei! Åh så hyggelig Aurora, jeg er litt besatt selv, knis 🙂 Ja det er superfint når man får sånne type årer 🙂 <3 ELSK. Nei, man får ikke plukke ut selv, dessverre! Det jeg har er Silestone fra Drømmekjøkkenet 🙂 Litt usikker på hva prisen for bare platene ble alene, men det er ikke billig 😮 😮 Veldig verdt det, da det skiller seg ut. Jeg elsker det <3

    7. Hei, Lene! Jeg lurte på hvor de toppene med dyp utringing på sidene hvor du viser litt “sideboob” er fra? 🙂 Har prøvd å finne lignende, men uten resultat. Du har dem på deg på noen av bildene på instagram. Bildene ble tatt i fjor sommer om jeg ikke husker feil 🙂

    8. Hei, :). Kan ikke du skrive litt om hvilke andre bloggere du liker, leser osv?
      Å hva du brenner for i samfunnet?

    9. Hvorfor skriver du «type dag» hele tiden? Høres litt merkelig ut.

      Uansett; utrolig pent antrekk! Du inspirerer<3

    10. Hei!

      Lurte på hvordan det gikk med spotlight tannbleking? Funket det? Misset jeg innlegget hvor du skulle komme tilbake med resultat?

      Fortsatt fin onsdag!

      1. Hei! Jeg laget en video, så du den? <3 Jeg er superhappy med Spotlight og vil absolutt si at den har fungert på meg 🙂 <3 Klem og fin torsdag!

      1. Det vet jeg ikke 🙁 Godt mulig den finnes i butikk enda, på salg eller noe. Kjøpte den på sensommeren i fjor <3

    11. Liker dette veldig, men antrekket du bruker innendørs er mer interessant i forhold til jobb. Jeg tror jeg snakker for mange når jeg sier vi jobber inne i varmen og derfor blir genser/bluse/skjorte osv mer interessant enn jakken. Sånn litt Ole Brum med ja takk begge deler (inne og ute). Takk for at du inspirer. God hilsen fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg