Jinglebells

Jeg er i full gang på kjøkkenet med Jinglebells på i bakgrunnen. Julestemning! Idag har jeg jobbet hele dagen, fått handlet noen få julegaver og nå kom vi nettopp hjem fra juleforestilling i kirken. Sander, lillebroren til Rolf Ivar går i 5. klasse, og de fremførte et nydelig julestykke for oss. Julestemning two times! Gjett hva jeg lager ? Mm, deilig nachos! Nachochips, kjøttdeig, tacokrydder, løk, purreløk, salsa og masse ost! Guacamole og frisk salat til. Snadder. Shorts Levis / Skjorte Gina Tricot. Nå skal jeg hoppe i joggisen, vaske av meg sminken, spise og så skal vi på nytt prøve å gi Alene hjemme 1 en ny sjangse. Gjett hvem som sovnet etter 10 minutter ? Ding, ding, ding – MEG! Igår baket vi forresten også kakemenn. (Eller “julemanna” som jeg sier … ) De ble snyyydens gode! Gir dere oppskriften snart. Mmm, julekos! Så gøy med så mange spørsmål fra dere, gleder meg til å svare, men lar spørsmålene renne inn noen dager til. Eller, ihvertfall til imorgen .. Enjoy the night!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg