Jentetur?

Dere, jeg har deltatt i en konkurranse på facebook hvor man kan vinne en busstur over tre dager, til seg selv og 20 venner. For å delta, må man skrive hvor man kunne tenke seg å dra, og hvorfor. Så må man invitere med seg de vennene man vil skal være med på turen. I løpet av vinteren vil en jury kåre 4 vinnere Mitt valg ble Stockholm, jeg kunne veldig gjerne tenke meg å tatt med alle veninnene mine på en skikkelig jentetur, tenk så gøy! En weekend i Stockholm, med de aller beste. Og i tillegg har man gratis transport, hurra! En bussjåfør. en bussjåfør – det er en mann med godt humør… Jeg vil vil vil vinne, vinner aldri noe jeg.. Faktisk.

Her er en liten filmsnutt til dere, litt underholdning på morgenkvisten.. Ta en titt da vel. Jeg synes den var litt morsom, hihih..

Om du vil delta i konkurransen om å vinne en tur, kan du gå inn på busslappen.no og klikke deg inn på delta i konkurransen øverst i venstre hjørne.

Innlegget er sponset av Buzzamedia..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg