Jentekveld.

God kveld! Nå har vi kommet hjem fra en perfekt helg hjemme på landet, det gir meg utrolig mye å få kvalitetstid sammen med familien. Nå skal jeg og søsteren min se Sex And The City 2! Jeg så den på kino, og likte den så godt at jeg måtte jo bare laste den ned. Så nå kan jeg se den om og om igjen.. Jippi!
Filmen lastet jeg ned fra Vuze. 

I ovnen har jeg råstekte poteter, som jeg skal ha sammen med falukorv som pappa og stemor sendte med oss hjem. Mmm, det er så godt. Vi har blitt så bortskjemt i helgen med pappa's mat. Grillmat, hjemmelaget blomkålsuppe og Foccacia brød, hjemmelaget pizza.. Ja det står ikke på å komme hjem, snillinger. I tillegg sendte de med oss noen kg bacon, siden de har vært i Sverige og hamstret.. Hehe. Skal ikke klage!

Så nå hopper jeg i joggisen og venter på at Anniken skal komme, her blir det film, mat, latter og popcorn – girlsnight, mens kjærligheten skal se fotballkamp.
 
Ønsker dere en perfekt søndagskveld <3


Kjole fra H&M.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg