Jentehelg

Hei vakre hjerter! I skrivende stund sitter jeg og min gode veninne Maria på de nyinnkjøpte utemøblene vi fant på IKEA idag. Litt av en powershopping vi gjorde når vi va der. På 10 minutter var det gjort. Viser dere bilder imorgen når det er lyst ute. Herlig at temperaturen tillater at vi kan sitte ute på terrassen så sent. Vi drikker vin og koser oss, skal snart ut å spise middag. Imorgen er det duket for SPA, åhh – vi gleder oss ihjel. Fikk endelig en del av det fine jeg har bestillt meg fra Nelly siste tiden. Jakken er herfra / Beltet herfra I tillegg var jeg innom Gina, det var som å komme til “vårland” om jeg kan si det. Fy så mye fine farger de har fått inn. . Føler det er litt lov å shoppe litt ekstra nå disse tider, fint å bygge opp en garderobe til våren/sommeren. Med fine og delikate farger. Tok forresten bilder av alle skoene på . . Litt sånn merkelig sammensetning her, men da får jeg ihvertfall vist dere hvor fine de er på! Hvite her // Grå her // Beige her // Beige med sølv her. (Affilates lenker) Nå skal vi sminke og freshe oss litt. Håper dere har en fin kveld jenter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg