Jeg søker DEG som er kreativ

♥ God torsdag fra Solli! Er så magisk og sitte i vinduet på BIT og se på alle menneskene som haster avgårde for å gjøre sitt, mens jeg koser meg inne med salaten min, jobb, fremtidsplaner og leilighets-planlegging.

Idag kommer jeg med et litt annerledes innlegg – og det er rett og slett fordi jeg søker en person som jeg kan jobbe litt sammen med. Med andre ord – det jeg trenger er en kreativ, fleksibel, løsningsorientert og GLAD person, som kan bidra med litt krydder i hverdagen. Hverdagen min er et eventyr i seg selv, og man vet aldri hva som venter rundt neste sving. MEN – det er enkelte ting jeg trenger å ta tak i, og rett å slett bli bedre på. Og da trenger jeg noen som har tid til å hjelpe meg med det – for dagene mine fyker som oftest avgårde før jeg rekker og komme meg halvveis nedover på to do listen min!

Jeg trenger en person som ;

Er god på å ta bilder / samt lage coole, edgy videoer
Redigerer og som kan lære meg dette…….. He he.. (Jeg er litt håpløs på sånt)
Som er effektiv (!!) et must. Jeg takler ikke når ting går sakte.. Innshill!
Som kan grafisk design, og kan lage nettsider / bloggdesign / logo
Som rett og slett er kreativ og god på det visuelle!

Jeg skal nemlig gjøre om hele “profilen” min – alt skal ha en rød tråd og være enda mer gjennomført. Men jeg har ikke tid til dette selv, så derfor trenger jeg DEG som har lyst, og som har litt fleksible dager. Det er ikke snakk om veldig mye tid ila en uke altså, bare litt bildetaking / evt filming og redigering i etterkant. I tillegg til at jeg trenger awesomme bilder og videoer fra leiligheter og prosjekter! Og så er det jo en stor bonus om du er positiv og blid da for da blir det jo MYE morsommere! Jaaaaa, jeg elsker positive folk! Jobb skal jo være en lek ♥ Om du vil leke med meg så sender du meg gjerne en mail på [email protected], putt så mye info om deg og ditt (samt bilder/linker?) hva du har gjort før. Så skal jeg bestemme meg ganske så superfort – for jeg er keen på å starte neste uke allerede, hehe.. Ligger ikke på latsiden her, nei! GIRET!

Så er jeg lett å jobbe med altså, lover! Alltid et smil på lur! La oss bli et awesome team sammen!

Og ja. En ting til.. Du må selvsagt bo i Oslo, for du blir tvunget til å se meg minst én gang i uken, hihi!

22 kommentarer
    1. Viss du vil ha den perfekte personen til jobben! Ta kontakt med Thea Halås Dvergsdal! Ho bur i Oslo sentrum, nettopp tatt bachelor i TV/Film! Har og tre år med grafisk design, foto og journalistikk! Ei fantastisk jente med bein i nasa og veldig veldig flink! Du kjem til å elske ho! Kulaste dama på jord!!! Eg skal be ho søke!!!

    2. Jeg kunne ha hjulpet deg med bilder, hadde jeg bodd i Oslo.
      Alt det andre er jeg ikke så god på. Lyst å jobbe mer med film da, men jeg mangler fortsatt verktøyet jeg trenger for å kunne klare det.

      Men kanskje om du har anledning, så kan vi gjøre et fotoprosjekt sammen når jeg en gang reiser til hovedstaden? Må øve meg litt mer på studiofotografering og utendørs med bruk av studioblitz. Så hvis du har lyst, så kan vi jo snakke nærmere når jeg vet eksakt når jeg skal dra nedover. Med mindre du reiser til Midsund en gang før året er omme da. Jeg er jo bare en fergetur unna, vet du 🙂

    3. Hei!
      Den matte skinnjakken du la ut på snap, er det ekte skinn? Har du i så fall kjøpt den nå nylig? Så kjempe fin ut!!

    4. Hadde vært en drøm å få jobbe med herlige deg, men bor dessverre i Bergen
      Har du link til den fine, matte skinnjakken?
      Klem ❤️

      1. <3 Søta!! Nei jeg finner den ikke inne på siden! Veldig rart 🙁 Den koster 599,- om det kan hjelpe <3

      1. De folka der lurer både kunder og designere. De som faktisk gjør jobben sitter ikke igjen med en drit. Det er dårlig håndarbeid også, treningsfrue sin logo er helt grusom?

        1. Noen av Norges flinkeste designere jobber der, så tror de er ganske fornøyde med tjenesten. Er en grunn til at de samme folka gjør jobb på jobb, de ville vel ikke fortsatt i stallen hvis de ikke fikk noe positivt ut av det selv? 😉 Det stemmer heller ikke at de sitter igjen med en drit- her har du nok gjort dårlig research! 🙂 og hver sin smak, er det ikke sånn? 😉

    5. Kan du legge link til den matte skin jakken fra Zara, finner den ikke på siden…lenge siden du har kjøpt den eller?

      1. Hei,fant den ikke på trf eller vanlig dame jeg heller.. Merkelig! Men den er i butikk nå, koster 599,- 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg