Jeg selger garderoben min!

HEI godtfolk! Jeg spratt opp av sengen klokken 07 idag, og begynte å pakke ned store deler av garderoben min. På søndag selger jeg nemlig MASSE klær/sko/vesker/belter/accessories her i Oslo, og alle mine fine blogglesere er HJERTELIG velkommen! Jeg og Kristin Gjelsvik fra Styleconnection skal selge ting fra garderobene våre sammen! Blir ikke det gøy?! JOOOOO ♥ (Ignorer rotet, og hun på TV’n, hihihi) Her er noen av godbitene jeg skal selge  ♥ Og det blir fine, og billige priser – så nå må dere komme! Viktig å få med seg! Tid og sted : Søndag kl 15.00 braker det løst! Hendrix Hair (min favoritt frisørsalong) skal åpne ny salong i Juli, og vi selger klærne våres i de nye lokalene deres! Så TUSEN TAKK til Hendrix for at vi får låne. Du er best! Adresse : Arbos Gate 2. Det er rett nedenfor Majorstukrysset mot Frogner Stadion. Tune in på GPS’en om dere er usikre. Det er et gult bygg. SEES forhåpentligvis da? Hadde vært SUPERgøy og få hilse på noen av dere også! ♥ Jeg bruker str 36 i sko, av og til 37, så jeg har en del i str 37 også. Jeg bruker XS / bukser i str 25 , men har også mye i S og M ♥ And remember! CASH IS KING  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg