Jeg lever!

Dere får unnskylde meg for dårlig blogging siste døgnet, men det har gått i ett. Nå er vi hjemme igjen i Ålesund.
FOR en helg vi har hatt !! Bortsett fra da bagasjen min forsvant, men den kom jo tilbake – så jeg skal ikke klage.
Vi har koset oss utrolig mye sammen med mye god mat og drikke, bryllupet i går var fantastisk. Eventyrbryllup, og brudeparet er jo bare verdens skjønneste sammen.
Vi er helt utslått etter helgen, så nå blir det sofakos og 2 kg smågodt i från godisbutiken i Sverige. Nam.
I morgen er det back to work, så reiser jeg rett til Bergen – hvor vi skal ha Bik Bok møter og diverse, der skal jeg være helt til onsdag, så det er vel lite vits i og pakke ut etter turen.. 

Her får dere litt bilder.


Fin velkomst. Eller skal jeg si – god velkomst.


Susanne og Roger.

På balkongen på hotellet. Knut Erik i midten.


Kaare og min kjære.


Av en eller annen grunn – klarte jeg å knuse en bit av glasset, med ringen(?) min .. Da lo vi godt.


Herlige Køben.


Og herlige folk.


Mmm, reker og laks i hvitvinssaus..


Wedding!


Vi fikk utdelt såpebobler som vi skulle blåse på det forelskede brudeparet da de kom ut av kirken.


JUST MARRIED!
De var SÅ utrolig fine. Jeg har ikke spurt om tillatelse til å legge ut bilder av dem her, så da velger jeg og ikke gjøre det.
Men om jeg får tillatelse, skal dere få se! De var litt av ett syn sammen.


…Dream…


Helt unikt.

Kort oppsummert – en perfekt helg.

Hva synes dere ?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg