Jeg klarer ikke la det ligge

Kjære Jodel-lovers ♥ Hvem trenger vel serier med høy underholdningsverdi når man har Jodel? Det er til og med gratis!

Før kunne jeg ta meg nær av ting som sto på Jodel, nå har dette blitt et av høydepunktene mine i løpet av en dag! Og min, mine venners og kollegaers underholdningskanal! Jeg visste ikke hva Jodel var en gang før noen på kontoret fortalte meg i fjor at :

I følge Jodel-lovers så har blant annet ;
… Jeg og Gard hadde blitt sett observert mens vi råklinet (??) 17 mai på Taket, og få timer etterpå var Gard observert gråtende og haltende utenfor Taket fordi jeg hadde dumpet han, IGJEN. Igjen? Altså. Nei. Nei nei nei.

Realiteten ;
Når sannheten egentlig er at vi nummer 1 : ikke har rørt hverandre siden det ble slutt, men er gode venner- og 2. Gard tråkket på en glass-stett og fikk den rett gjennom skoen og inn i foten og måtte på legevakten for å få det ut! Ikke rart han GRÅT, noe jeg tviler på han gjorde!

Dette er jo rene komishowet!  

Jodel-lovers ;
Jeg har tydeligvis tatt silikon i rumpa? OG operert nesen?

Realiteten ;
Det er mer enn jeg vet!

Idag toppet det seg, da jeg så dette ; (Hvor er de emojisene på mac-tastaturet når jeg trenger de?)

Vent litt :

Der var de ja.

Hvilken aldersgrense er det på Jodel? Jeg bare spør.

 

Sånn. Da fikk vi lagt den ballen død en gang for alle, tenker jeg. Godt med alt som er gjort!

Love LO eller Lenemor

27 kommentarer
      1. Hehe. Nei – det har jeg ikke 🙂 Nå vet ikke jeg hvor lang tid det tar å heale etter en sånn type operasjon, men alle som følger meg vet at jeg ikke har vært borte i ukesvis fra sosiale medier – så det hadde vært litt umulig å “skjule” det 🙂 Så dette er bare oppsinn 🙂 Klem!

        1. Så du mener helt ærlig at du ikke har fikset på nesetuppen? Den har bare på magisk vis blitt mindre?

          1. Men i alle dager, hva er dette for noe.. 😀 Jeg har aldri gjort noe med nesen min, ante ikke at jeg tydeligvis “burde” ha gjort noe med den heller. Og jeg hadde aldri heller brukt tiden min på å forsvare at jeg ikke har gjort det – OM jeg hadde gjort det 🙂

      1. Det er jo bare fordi jeg ser det humoristiske i det 🙂 Er jo bare på gøy,ta det litt på kornet liksom 🙂

    1. Herlighet så lavmål, utrolig hvor lite liv enkelte har.
      Jammen godt du har god selvtillit og klarer å se det humoristiske i dette, dessverre gjør de færreste det og slik netthets kan feste seg sterkt i enkelte. Tenk at mange av disse er mødre og rollemodeller for sine små, ikke rart det finnes så mange dessverre stygge barn i ung alder som også holder på slik mot andre barn.

      Jeg er så glad jeg vokste opp på 80-tallet uten mobil, nett og alskens apper der disse nett trollene mesker seg sammen på andres bekostning.

      Skamme seg burde de og håper de blir bitt tilbake i rævva en vakker dag, payback is a bitch!

      Heier på deg Lene med din godhet og sunne verdier. Lev livet ditt slik du vil og drit i disse kjerringene!

      God klem fra meg

      1. Jeg synes bare det er trist hvordan ting har blitt <3 Men mente dette innlegget som morsomt og ikke noe mer enn det 🙂 Men tusen takk for gode ord Marie, stor klem!

    2. Men hvor gammel er DU? Sletter kommentarer og unfollower Kleiven i hytt og pine . Det vil jeg si er barnslig oppførsel.

      1. Hva som skjer i mitt privatliv er vel strengt tatt en privatsak, og ikke noe jeg er bundet til å dele videre før jeg er klar for det selv 🙂 Og det synes ikke jeg er barnslig! Man er bare et menneske, selv om man er “offentlig” – det betyr ikke at jeg må fortelle alt som skjer i mitt liv her <3 Dette innlegget var ikke invitasjon til diskusjoner, det var humoristisk ment og bare på morro! 🙂

        1. Etter snappen din i går måtte jeg laste ned Jodel.. Jeg ante jo ikke hvordan jeg brukte det, men fikk jo se diskusjoner i nærområdet.. Herregud!!! For noen triste liv noen av våre naboer har 😛 haha, jeg hadde underholdning hele kvelden…
          Alt de bryr seg om!
          Men når det er sagt.. det med operasjon osv.. du kan jo litt for det selv.. for en stund siden spurte jeg om hvordan du syntes det var å ta restylane.. du svarte at du ikke hadde fillers.. så har du det plutselig, uten å ha sagt ett ord.. det samme med brystoperasjonen.. det kom liksom leeenge etterpå.. Bedre å være ærlig fra starten av tror jeg.. men vi er forskjellige 🙂 ellers så liker jeg bloggen din!

          1. Hei, ja alt de bryr seg om! Ikke bra utvikling i det hele tatt 😮

            Joda, den ser jeg! Men på den tiden når jeg ble spurt om det hadde jeg det nok ikke, hadde en stund der jeg ikke hadde noe, så det kan nok være forklaringen 🙂 Ift brystoperasjonen så er det ingen som vet grunnen til at jeg faktisk gjorde det, det er et litt sårt tema for meg og derfor synes jeg det var ubehagelig å bli stilt til veggs med det 🙂 Men det har jeg jo lært av – bedre å være ærlig og vise en sårbar side av det enn og la være og innrømme det. Men at jeg har tatt silikon i rumpa og operert nesen – det er BARE tull! 🙂

            1. Oki 🙂 jeg skjønner jo at å dele alt personlig med “hele Norge” ikke alltid passer seg også…
              Haha, ja… det er det bare å le av! Jeg har i alle fall fått meg en ny underholdningskanal 😛

    3. Aldri vært på jodel jeg..er det et nettsted hvem som helst kan skrive på ? Over til forrige post! Så flott du var på feiringen! Men skjønte ikke poenget ditt om leopardkjolen? Hvorfor ville venninna di at du skulle ha på en leopardkjol når tema var svart/hvitt? 🙂

      1. Hmm jeg aner ikke faktisk?? Haha, jeg bare er inne og leser 😀 Men jeg tror alle som vil kan skrive ja 😀 Hehe – jo men bursdagsbarnet kan alltid skille seg litt ut vet du, hihi <3 :-*

    4. Hjelpemeg for en verden vi lever i! Haha. Jeg blir oppgitt, og ser absolutt det humoristiske i dette innlegget.
      Jeg må spørre deg; vet du hvor den blazerkjolen til venninnen din er fra? Den var nydelig!
      Bra du fikk en fantastisk feiring! Gode venner du har 🙂

      1. Hehe, bra det da- for det var jo bare på morro <3 Sette det litt på spissen! Den er fra H&M, Maria kjøpte den på nett for en stund tilbake 🙂 <3 Stoooor klem!

    5. Hei Lene,

      Litt off topic her, men har kjøpt ny leilighet og googler inspo for harde livet. Kom over den murpussjobben dere gjorde i din forrige leilighet. Er det noe du vil anbefale? I vårt tilfelle er det kun snakk om bad 2 – der er det ikke dusj, kun vask/do/vaskemaskin, så det blir kanskje ikke de samme kravene til å vaske veggene hyppig som man har på hovedbadet. Ville du gjort det igjen? Blir veldig glad for ærlig svar.

      PS: Soverommet ditt var sååå lekkert. Må spare til sånn seng, ass.

      1. Hei Kjersti! Så hyggelig at du spør 🙂 Personlig hadde jeg ikke valgt den typen igjen, men det er fordi man ikke får “vasket” på normal måte, om du skjønner? Det er superkult, men igjen da viktig at man tar inn litt varme og lune materialer for at det ikke skal bli for kaldt! Den “massen” vi brukte tålte vann og alt,så det er ikke noe problem <3

        Tuuusen takk, elsker sengen <3

        1. Det her Er det mulig? Dette var et sted jeg ikke ante eksisterte! Det er så godt å høre at du i dag er kommet dit at du hever deg over det❤️ Og jeg er fortsatt så lei for at jeg ikke fikk kommet i overraskelsesbursdagen Men Jodel-crewet hadde visst fått med seg at jeg var syk Låv ju, Lene-snuppa!

          1. Søtingen min <3 Jeg veeet, men vi tar det igjen den 17 vi skatten, gleder meg <3 Haha- de har full oversikt! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg