Jeg har vært på date!

..Med søsteren min.. Vi har vært på kino og sett Sex og Singelliv og trykket i oss mye usunnheter.. Jeg likte filmen utrolig godt!
Jeg forsvinner rett og slett inn i min egen verden.. LOVE IT! Gleder meg til den kommer på dvd, da skal jeg rett å kjøpe den .. Så tror jeg at jeg må gå til anskaffelse av shoeboksen i samme slengen, man får jo rett og slett ikke nok.. Vil ha mer, mer, mer ..

Nå skal jeg ta på meg joggisen å lage taco – så skal jeg se sex og singelliv 1.. Igjen ..

Ha en kjempe fin kveld !

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg