Jeg har laget god-bedring-muffinser

til meg selv..

Jeg er glad det kun tok meg ett par minutter og lage de – for det er ikke mye energi i denne kroppen her idag. Har ligget som et slakt i hele dag og syns synd i meg selv… Det er vel lov når man er syk?
Har sovet noen timer nå da, godt var det.. Nå er det tilbake til sofaen – og der har jeg planer om og ligge resten av kvelden. Kjæresten min har vært og leid film – så den gleder jeg meg til.

Oppskrift:

Tok opp i litt mer sukker og vaniljesukker, for å få en enda søtere smak..

Noen som har sett denne?

Ha en fin kveld videre dere.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg