Jeg har funnet min favoritt.

GOD LØRDAG DERE! Noen spennende planer for dagen? Det har jeg, og jeg gleder meg veldig. Skal til Tone, som bor èn trapp opp, allerede kl 18.00. Der blir det mange jenter og sprudlevann. Så bærer det videre på vorspill på et utested, en litt annerledes kveld, skal bli veldig koselig.

Uansett, jeg har lenge letet etter gode produkter til øyenbrynene mine, noe jeg endelig har funnet!

Billion Dollar Brows, fra Coverbrands.

Settet inneholder;

Universal Brow Pencil. Denne "tegner" man på plasser hvor øyenbrynene er for tynne, eller om man vil forsterke fargen på de man har fra før. Passer til alle hudtoner og hårfarger.

Med børste. Børst over øyenbrynene etter du har påført fargen med blyanten.

Brow Gel. En siste finish for perfekte øyenbryn.

Brow boost.

Dette er en behandling som reparerer og gjenoppretter overnappede øyenbryn.
Denne skal man ha på over natten, og vaske vekk om morgenen.

Jeg likte denne pakken utrolig godt, og er veldig fornøyd med resultatet.
Dette er min nye favoritt!

Du kan kjøpe setter HER, for 490,-

Hva synes dere? Noen som har den selv?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg