Jeg fikk et lite glimt av solen..

Er det mulig? Solen har skinnt i hele dag mens jeg har vært på jobb. Og når Lene kommer hjem fra jobb og skal sette seg ut for å sole seg – ja da kommer det en stooor fin sky, og stjeler solen fra meg… Så ironisk, jeg må le litt for meg selv.. Det skjer hver gang.. Æsj.. Jaja, da blir det taco og lesing av kommentarer fra dere. Gleder meg! Dere er så søte. 

Dagens outfit ser sånn ut..


Fra Bik Bok.
Sko fra Zara.

Ha en super dag! Nå tittet visst solen frem likevel, så da blir det ut og kose seg! Jippi.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg