Jeg er stolt ambassadør!

 ANNONSE

Jeg er så kry over at jentene bak Spotlight Whitening ville ha meg som sin ambassadør i Norge. Virkelig stolt! Tenner for meg er så utrolig viktig, og bruke tid og penger på tennene er noe som står høyt på listen hos meg. Men det har ikke alltid gjort det. Når jeg var yngre slet jeg veldig med tannlege-skrekk. Vi hadde tannlege på skolen, og jeg snek meg unna timene nesten hver eneste gang. Det har jeg fått betale for (i dobbel betydning) i voksen alder. Jeg har alltid hatt fine tenner, men også utrolig mye plager siden jeg ikke var flink å gå når jeg skulle gå. Så begynte tannverken, og plagene – og plager med tenner unner jeg virkelig ingen. Det er helt forferdelig! Smerten er uutholdelig og det er ingenting annet som hjelper enn å komme seg til tannlegen.

Dessverre begynte jeg å gå til en tannlege som ødela mer enn han fikset! Smertene ble verre. Når jeg flyttet til Oslo så jeg ingen annen utvei enn å ta skikkelig tak i det. Maria, min beste-venninne er tannhelsesekretær og har virkelig hjulpet meg på vei. I 2011/2012 begynte jeg på behandlingen som måtte til. Og jeg har gått gjennom MYE på veien. Tror snart jeg har vært gjennom alt man kan være gjennom i en tannlegestol jeg, hehe.. Og pengene har mildt sagt fløyet ut av vinduet. MEN – tennene mine er friske, og raske. Endelig! Og jeg angrer ikke et sekund på at jeg endelig tok motet til meg og fikk “fjernet” tannlegeskrekken, og plagene. Nå har jeg 0 hull og er veldig stolt over det. Jeg går jevnlig til tannlegen for puss, rens og sjekk. Er så deilig følelse når det er gjort! Og jeg vil jo også at tennene skal holde seg hvite og freshe. Det blir jo mye te, kaffe, rødvin etc som misfarger.

Nå har jeg ikke bleket tennene mine på årevis, kan ikke huske sist jeg gjorde det. Eller jo – jeg husker sist jeg gjorde det, bare ikke eksakt når. For da brukte jeg en tannbleking/strips som gav meg latterlig mye ising etter behandling, og jeg ble redd for om jeg hadde skadet tennene med en “jalla” tannbleking eller hva jeg hadde.. Og siden har jeg ikke turt å røre det. Maria har også vært superstreng på sånne ting og passer på!

Om Spotlight Whitening

Når jeg derimot ble spurt om å være Spotlight Whitening sin ambassadør – ble jeg jo innmari nyskjerrig på å høre om produktet som er utviklet av to søstre som begge to er tannleger. Og DET gjør meg trygg. Jeg møtte hun ene av de på lanseringen av Spotlight Whitening forrige uke, superskjønn – og veldig interessant å høre på hennes historie om hvordan de har utviklet det! Og ikke minst hvor skånsom denne behandlingen er for tennene i forhold til de “jalla” tannblekingene som man av og til (dessverre) får seg til å kjøpe. IKKE gjør det. Denne er veldig skånsom og effektiv på samme tid og man skal ikke oppleve isinger når man bruker denne.

Jeg skal inn i en testperiode nå, og gleder meg! Man skal nemlig bruke disse stripsene hver dag i to uker. 1 time om dagen. Så er man ferdig!

Du får 14 pakker strips i pakken. Og hver lille pakke inneholder en strips til tennene oppe, og en til tennene nede. Den lengste av de skal øverst.

Full konsentrasjon! Hehe. Husk å “tørk” tennene før du setter de på.

Stripsene kan man bruke akkurat når man vil, alt man trenger er en time hvor man ikke har planer om å spise eller drikke. Gjerne på morgenen etter frokost, eller på kvelden mens man bare er hjemme og koser seg likevel. Man tørker av tennene før man setter på stripsene, og “klemmer” de på. Og etter en time, drar man de av og pusser over ♥ Jeg gleder meg til å teste og til å se resultatet, Og det beste av alt, jeg synes prisen er veldig overkommelig! Og dere får en rabattkode av meg som dere kan bruke om dere også vil teste dette. Jeg tenker at det er fint å freshe opp smilet før julebordsesongen, yes!

Rabattkode lenexspotlight gir 10% ! Tannblekingen kan kjøpes her – og både Coverbrands.no og Blush.no selger den også (koden varer en uke fra idag)

Noen som vil teste? Om det er noe dere lurer på – så kan jeg prøve å svare ut ifra hva jeg har lært hittil, evt kan jeg sende spørsmålene til Vanessa og Lisa Creaven som har utvilket produktet. Så lenge det er utvilket av tannleger som vet hva de driver med – føler jeg meg safe til å teste ♥

SMIL fra meg!

7 kommentarer
    1. Det er vel iiiingen tannbleking som selges (utenfor tannlegestolen) som funker i Norge?
      Reglene er så strenge at prosenten bleking i produktene har 0 virkning.

    2. Jeg ble utrolig nysgjerrig selv, håper du kan legge ut før og etter bilder etter disse to ukene har gått, kanskje til og med resultatet etter en uke? 🙂 brukte smilelab i en periode uten å lykkes eller tydelige resultater, så håper virkelig jeg kan prøve meg på disse om de funker 🙂

    3. Hei Lene! Hvordan synes du stripsene er ift å bleke tennene jevnt? Skrekken er hvite blekede flekker på tennene 🙂

      1. Hei! Det får vi håpe vi unngår 🙂 Jeg tester dette nå – så kommer jeg tilbake til dere i slutten av november :-*

    4. Hva gjorde du for å få fikset tennene etter så mange hull?
      Jobber hun Lisa på sorgenfri tannklinikk ennå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg