Jeg er så glad!

Og ikke minst FORNØYD! Ahh, den nye butikken blir helt HIMMELSK! Jeg klarte nesten ikke gå hjem, hadde egentlig lyst å være der hele natten.. Hihi. Vi pakket opp 10 paller på 4 timer, fikk alarmert og hengt opp alt, effektivitet! Det liker vi, og jeg har så mye energi – for jeg gleder meg så sinnsykt mye til å jobbe der hver eneste dag, lovelove.
Nå har jeg og elskling laget nachos, og har planer om å slappe av og grave oss ned i sofaen. Så gleder jeg meg til en ny dag i min nye butikk i morgen, wiii! Jentene mine er så utrolig flinke, for en gjeng – ahh. I heart you guys! Dagens middag..
Nachos, kjøttdeig, tacokrydder, løk og ost.

Serveres med salsa og en frisk salat.

Dagens kjøp…

Fra BIK BOK. 149,- pr stk.

Fra BIK BOK 99,-

Og favorittkjøpet mitt idag..
KUN 99,- på Rema 1000. I love it.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg