Jeg er livredd ..

.. for å forsove meg til jobb!
Jeg har faktisk aldri gjort det, og da har jeg jobbet siden jeg var 14-15 år..
Men likevel så er jeg fryktelig redd for å gjøre det..

Idag, skal jeg åpne butikken alene (vi pleier alltid å være to) så dere kan tro jeg har drømt om at jeg forsov meg..
Var i full panikk da jeg våknet, men heldigvis var ikke klokken mer enn halv 9, puuuh..

I drømmen var jeg på et kjøpesenter inne i byen og skulle spise frokost med min kjære, da jeg tilfeldigvis gikk forbi en klokke – som viste 09.55 (vi åpner 10.00)!!

Jeg hylte som en gal, og spant ut fra kjøpesenteret.. Merkelig nok fant jeg meg en sykkel (?) som jeg kastet meg over (ikke vet jeg hvorfor.. siden det tar 15 min å kjøre fra byen til hvor jeg jobber.. Tenkte vel at det var lurest da……)

Vel, jeg trødde som en gal, og av en eller annen grunn var plutselig søsteren min passasjer..
Eller passasjer, hun sprang bak og skubbet fart, haha – jeg må le av meg selv..

Selvfølgelig så klarte jeg å sykle feil – hele tiden, så jeg kom meg liksom aldri frem..
Og ikke fikk jeg ringt noen av butikkene ved siden av – sånn de kunne skrive en lapp til kundene at jeg kom snart…

Nei – huffa meg. Tror det hele endte opp med at jeg kom meg på jobben litt over 11, og det er jo IKKE bra..

Skal si dere jeg var litt letta da jeg våknet – og ikke hadde forsovet meg..

Nå skal jeg spise en god frokost, å høre på denne fine sangen her ..

Noen gang forsovet deg skikkelig?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg